Tarikh : | 13 Jun 2011 |
Hari : | Isnin |
Waktu : | 2:00-3:10 ptg |
Tingkatan : | 2H |
Matapelajaran : | Pendidikan Sivik Dan Kenegaraan |
Aktiviti : | Membincangkan jawapan soalan peperiksaan pertengahan tahun. |
Refleksi : | Semua pelajar terlibat dalam perbincangan |
Tarikh : | 13 Jun 2011 |
Hari : | Isnin |
Waktu : | 3:25-4:35 ptg |
Tingkatan : | 1D |
Matapelajaran : | Sejarah |
Aktiviti : | Membincangkan jawapan soalan peperiksaan pertengahan tahun. |
Refleksi : | Semua pelajar terlibat dalam perbincangan |
Tarikh : | 13 Jun 2011 |
Hari : | Isnin |
Waktu : | 5:45-6:20 ptg |
Tingkatan : | 1D |
Matapelajaran : | Sejarah |
Aktiviti : | Membincangkan jawapan soalan peperiksaan pertengahan tahun. |
Refleksi : | Semua pelajar terlibat dalam perbincangan |
Tarikh : | 14 Jun 2011 |
Hari : | Selasa |
Waktu : | 2:00-3:10 ptg |
Tingkatan : | 1J |
Matapelajaran : | Sejarah |
Tajuk : | Bab 1 Sejarah Dan Kita |
Objektif : | 1.Memberi pengertian dan ciri-ciri sejarah. 2.Menyatakan sumber-sumber dan kaedah pengkajian sejarah. 3.Menerangkan pentafsiran sejarah. 4.Menyenaraikan tujuan dan faedah mempelajari sejarah. |
Kemahiran belajar : /KBKK | 1.Merumus maksud sejarah. 2.Mengkelas dan mengkategorikan maklumat. 3.Mengenalpasti sumber sejarah. |
Aktiviti : | 1.Menyalin nota |
Nilai : | 1.Berbangga dengan hasil peninggalan sejarah. 2.Cintakan negara. |
ABM : | Buku Teks |
Refleksi : | 1.Pelajar memahami pengertian dan ciri-ciri sejarah. 2.Pelajar boleh menyatakan sumber-sumber dan kaedah pengkajian sejarah. 3.Pelajar boleh menerangkan pentafsiran sejarah. 4.Pelajar boleh menyenaraikan tujuan dan faedah mempelajari sejarah. 5.Pelajar menyalin nota. |
Tarikh : | 14 Jun 2011 |
Hari : | Selasa |
Waktu : | 3:00-4:35 ptg |
Tingkatan : | 2A |
Matapelajaran : | Pendidikan Sivik Dan Kenegaraan |
Aktiviti : | Membincangkan jawapan soalan peperiksaan pertengahan tahun. |
Refleksi : | Semua pelajar terlibat dalam perbincangan |
Tarikh : | 14 Jun 2011 |
Hari : | Selasa |
Waktu : | 5:10-6:20 ptg |
Tingkatan : | 1D |
Matapelajaran : | Sejarah |
Tajuk : | Bab 1 Sejarah Dan Kita |
Objektif : | 1.Memberi pengertian dan ciri-ciri sejarah. 2.Menyatakan sumber-sumber dan kaedah pengkajian sejarah. 3.Menerangkan pentafsiran sejarah. 4.Menyenaraikan tujuan dan faedah mempelajari sejarah. |
Kemahiran belajar : /KBKK | 1.Merumus maksud sejarah. 2.Mengkelas dan mengkategorikan maklumat. 3.Mengenalpasti sumber sejarah. |
Aktiviti : | 1.Menyalin nota |
Nilai : | 1.Berbangga dengan hasil peninggalan sejarah. 2.Cintakan negara. |
ABM : | Buku Teks |
Refleksi : | 1.Pelajar memahami pengertian dan ciri-ciri sejarah. 2.Pelajar boleh menyatakan sumber-sumber dan kaedah pengkajian sejarah. 3.Pelajar boleh menerangkan pentafsiran sejarah. 4.Pelajar boleh menyenaraikan tujuan dan faedah mempelajari sejarah. 5.Pelajar menyalin nota. |
Tarikh : | 15 Jun 2011 |
Hari : | Rabu |
Waktu : | 12:50-2:00 ptg |
Tingkatan : | 2N |
Matapelajaran : | Pendidikan Sivik Dan Kenegaraan |
Aktiviti : | Membincangkan jawapan soalan peperiksaan pertengahan tahun. |
Refleksi : | Semua pelajar terlibat dalam perbincangan |
Date : | 15 June 2011 |
Time : | 3:20-4:35 pm |
Day : | Wednesday |
Class : | 1I |
Subject : | ICTL |
Learning Area : /Learning objective | Computer hardware 2 Computer Parts & Components 2.2 System Unit |
Learning Outcomes: |
2.2.1 Identify the components of a system unit. • Input/Output port (I/O port) • Reset button • CDROM drive • Floppy drive • Hard disk drive 2.2.2 State the functions of the main components of a system unit. |
Activities : | • Introducing the components of a system unit • Showing a system unit to the class |
Reflection : | 1.Students know the main components of the computer system and understand the data processing cycle. 2.Student know the functions of the main components of a system unit. |
Date : | 15 Jun 2011 |
Time : | 5:10-6:20 pm |
Day : | Wednesday |
Class : | 1H |
Subject : | ICTL |
Learning Area : /Learning objective | Computer hardware 2 Computer Parts & Components 2.2 System Unit |
Learning Outcomes: |
2.2.1 Identify the components of a system unit. • Input/Output port (I/O port) • Reset button • CDROM drive • Floppy drive • Hard disk drive 2.2.2 State the functions of the main components of a system unit. |
Activities : | • Introducing the components of a system unit • Showing a system unit to the class |
Reflection : | 1.Students know the main components of the computer system and understand the data processing cycle. 2.Student know the functions of the main components of a system unit. |
Tarikh : | 16 Jun 2011 |
Hari : | Khamis |
Waktu : | 2:00-3:10 ptg |
Tingkatan : | 1D |
Matapelajaran : | Sejarah |
Aktiviti : | Membincangkan jawapan soalan peperiksaan pertengahan tahun. |
Refleksi : | Semua pelajar terlibat dalam perbincangan |
Date : | 16 June 2011 |
Time : | 5:10-6:20 pm |
Day : | Thursday |
Class : | 1B |
Subject : | ICTL |
Learning Area : /Learning objective | Computer hardware 2 Computer Parts & Components 2.2 System Unit |
Learning Outcomes: |
2.2.1 Identify the components of a system unit. • Input/Output port (I/O port) • Reset button • CDROM drive • Floppy drive • Hard disk drive 2.2.2 State the functions of the main components of a system unit. |
Activities : | • Introducing the components of a system unit • Showing a system unit to the class |
Reflection : | 1.Students know the main components of the computer system and understand the data processing cycle. 2.Student know the functions of the main components of a system unit. |
Tarikh : | 17 Jun 2011 |
Hari : | Jumaat |
Waktu : | 3:10-3:45 ptg |
Tingkatan : | 1D |
Matapelajaran : | Sejarah |
Tajuk : | Bab 1 Sejarah Dan Kita |
Objektif : | 1.Memberi pengertian dan ciri-ciri sejarah. 2.Menyatakan sumber-sumber dan kaedah pengkajian sejarah. 3.Menerangkan pentafsiran sejarah. 4.Menyenaraikan tujuan dan faedah mempelajari sejarah. |
Kemahiran belajar : /KBKK | 1.Merumus maksud sejarah. 2.Mengkelas dan mengkategorikan maklumat. 3.Mengenalpasti sumber sejarah. |
Aktiviti : | 1.Menyalin nota |
Nilai : | 1.Berbangga dengan hasil peninggalan sejarah. 2.Cintakan negara. |
ABM : | Buku Teks |
Refleksi : | 1.Pelajar memahami pengertian dan ciri-ciri sejarah. 2.Pelajar boleh menyatakan sumber-sumber dan kaedah pengkajian sejarah. 3.Pelajar boleh menerangkan pentafsiran sejarah. 4.Pelajar boleh menyenaraikan tujuan dan faedah mempelajari sejarah. 5.Pelajar menyalin nota. |
Date : | 17 June 2011 |
Time : | 4:00-5:10 pm |
Day : | Friday |
Class : | 1L |
Subject : | ICTL |
Learning Area : /Learning objective | Computer hardware 2 Computer Parts & Components 2.2 System Unit |
Learning Outcomes: |
2.2.1 Identify the components of a system unit. • Input/Output port (I/O port) • Reset button • CDROM drive • Floppy drive • Hard disk drive 2.2.2 State the functions of the main components of a system unit. |
Activities : | • Introducing the components of a system unit • Showing a system unit to the class |
Reflection : | 1.Students know the main components of the computer system and understand the data processing cycle. 2.Student know the functions of the main components of a system unit. |
No comments:
Post a Comment
b